سفارش تبلیغ
صبا ویژن

danestaniyejazab

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین برند ادکلن اماراتی

در این مقاله قصد معرفی دو برند از بهترین برند ادکلن اماراتی را داریم

برند عطر ورد

برند Fragrance Word یک برند عطر و ادکلن است که در کشور امارات متحده عربی واقع شده است. این برند از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن به شمار می رود.

که توسط یک اماراتی به نام موسی در دبی وارد بازار شد. علاوه بر کیفیت بالای این محصول، همکاری های فراوان با برندهای معروف فرانسوی باعث شهرت جهانی آن شده است. یکی از رازهای موفقیت صاحب برند

رایحه این است که به نظرات و انتقادات مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی می دهد و از پیشنهادات مشتریان برای بهبود کیفیت عطرهای ادکلن خود استفاده می کند.

بسیاری از ادکلن هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید ساخت این برند هستند. یکی از اهداف اصلی این برند عرضه ادکلن های مختلف با رایحه های مختلف با قیمت مناسب می باشد.

شرکت «فراگرنس ورد»، دنیای فراگرنس که در بازار ایران با نام های «فریرنس ورد» یا «کلمه عطر» نیز شناخته می شود، یکی از تولیدکنندگان اسانس، عطر و ادکلن است که در کشور امارات متحده عربی فعالیت داشته است. از سال 2009. آغاز شده است. Fragrance Word Fragrance World پس از شرکت «اجمل» بزرگترین تولیدکننده عطر و ادکلن در امارات محسوب می شود.

هدف این شرکت تولید نمونه ادکلن از برندهای معروف جهانی می باشد. عطرهای ماندگار و باکیفیت با قیمتی مناسب که با عرضه محصولاتی مانند Savage Fragrance، Ontus Fragrance و بسیاری از نمونه های دیگر از برندهای معروف دنیا توانسته بازار ادکلن های باکیفیت و مقرون به صرفه را با موفقیت در اختیار بگیرد.

اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه یا خرید عطر و ادکلن مردانه را دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف دنیا هستید، بدانید که با خرید ادکلن Fragrance Word Original به هدف خود رسیده اید و از بیش از آن راضی خواهید بود. قیمتی که پرداختی . مهمتر از آن، تنوع این برند انواع سلیقه ها را پوشش می دهد و علاقه مندان به عطر خنک، عطر تلخ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های فراوان و جذابی روبرو هستند.

اگر به برندهای معروف عطر دنیا مانند لالیک، دیور، کارولینا هررا، شانل، کرید، تام فورد، بولگاری، ورساچه، کالوین کلین، پاکو رابان، لانکوم، جورجیو آرمانی، دیویدوف، نارسیسو رودریگز، آموژ، کنزو، مونت علاقه مند هستید. Blanc، You are Jesus del Pozo، Nasumato، Benton، Thierry Mugler، Nina Ricci، Lagos، Burberry، Lanvin و بسیاری از شرکت ها و عطرهای برجسته دیگر.

شما می توانید با توجه به قیمت ادکلن Fragrance Word نمونه های شرکتی را با قیمتی بسیار مناسب تر و با کیفیتی باورنکردنی از این شرکت که محصولات خود را به صورت قانونی (و نه غیرقانونی و تقلبی) با نام تجاری رسمی تولید می کند دریافت کنید. خودشان تولید می کنند. توجه کنید.

محصولات شرکتی برندهای Fragrance Word و Johnwin از نظر کیفیت، ماندگاری و پخش رایحه بیشتر از سایر عطرهای شرکتی متمایز و ارجحیت دارند. ادکلن Fragrance Word دارای خطوط زنانه و مردانه می باشد و هر کدام از این خطوط دارای نت های رایحه متفاوتی می باشد. طیف گسترده اسانس ها این امکان را برای افراد با هر سلیقه ای فراهم کرده است تا عطر و ادکلن مورد علاقه خود را پیدا کنند.

 

برند Janvin Jaquins

برند جانوین که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود، یک برند اماراتی است که فرمولاسیون عطرهای معروف دنیا را خریداری می کند، نمونه های شرکتی را با نام تجاری و عنوان خود به صورت قانونی تولید و مصرف می کند.

عطرهای جانوین اصل هستند و در حال حاضر بیش از 50 رایحه معروف و پرطرفدار در سایزهای جیبی و عطرهای بزرگ تولید می کنند. اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه را دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف دنیا هستید، بدانید که با خرید ادکلن جانوین اورجینال به هدف خود رسیده اید و راضی خواهید بود. قیمتی که پرداختی مهمتر از آن، تنوع این برند انواع سلیقه ها را پوشش می دهد و علاقه مندان به عطر خنک، عطر تلخ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های فراوان و جذابی روبرو هستند.

در این شرکت عطرهایی با رایحه های گرم، شیرین، تلخ، خنک مناسب هر فصل وجود دارد. شرکت جانوین/ Jaquins تاکنون حدود پنجاه برند معروف و محبوب در سایزهای مختلف تولید کرده است. از عطرهای ساخته شده در این شرکت می توان به لالیک، دیور، شانل، تام فورد، بولگاری، ورساچه، جورجیو، آرمانی، دیویدوف، تیری مالگر و ... اشاره کرد.

شرکت Janvin/Jaquins نمونه هایی از این عطرها را با نام تجاری خود تولید می کند. محصولات این شرکت دارای نام و نشان معتبر بوده و بصورت رسمی و قانونی در حال فعالیت می باشد.

فقط برندهای جدید هستند که قیمت کمتری نسبت به عطرهای اصلی دارند. بازار هدف این شرکت مشتریانی هستند که از نظر قیمت قدرت لازم برای خرید عطرهای با برندهای معروف را ندارند. این شرکت با توجه به رعایت اصول و قوانین کپی رایت، نام های مختلفی را برای عطرها در نظر گرفته و در اکثر موارد ظاهر بسته بندی و بطری عطر را متفاوت از نوع اصلی آن انتخاب می کند.